Saturday, October 30, 2010

Produk Baru Firming Cream:Membesarkan Payudara Tanpa Pembedahan


Walaupun bidang pembedahan plastik terus berkembang namun kaedah lain kerap di cadangkan kepada orang ramai. Kini gabungan herba terpilih diadun dalam minyak kelapa dara memberikan harapan yang menakjubkan bagi menambah saiz serta memperbaiki kontur payudara hanya dalam masa 6 minggu, dan adakalanya memperlihatkan perubahan segera pembesaran tisu kulit. Memperkenalkan produk baru Firming Cream,produk hebat berasaskan minyak kelapa dara berserta Ekstrak Commiphora Mukul,yang diekstrak daripada akar pohon ubatan Ayurvedic,lebih tepat lagi pohon Guggul sejenis pohon renek yang mudah ditemui di India. Getah dari pohon Guggul ini telah digunakan dalam perubatan tradisional ayurvedic India semenjak kurun ke 6 sebelum masihi terutama untuk meningkatkan metabolisme.

Penggunaan Commiphora Mukul Resin adalah merupakan trend terbaru dalam teknologi kosmetik, terutama bagi tujuan ‘Super plumping effects’. Ekstrak Commiphora Mukul Extract berupaya untuk merangsang lipogenesis (fatty acid synthesis), menyebabkan terbentuknya triglycerides, yang akhirnya terkumpul di sel adipose (fat cells) kulit. Hasilnya sel adipose akan membesar.

Boleh digunakan pada sebarang peringkat usia, ekstrak Commiphora Mukul bertindak terus ke atas adipocytes dengan menambahkan isipadunya, dan tindakbalas ini tidak melibatkan hormon. Penggunaan dalam 30 hari pertama perlu digunakan 2 kali setiap hari, kemudian ia boleh digunakan sekali sehari. Penggunaan yang tidak konsisten akan memberikan kesan ke bentuk asal. Untuk mendapatkan bentuk yang ideal, ia perlu digunakan secara berterusan.

Dr. Patrician Mattos (2009), pengamal perubatan, telah melakukan beberapa testimoni klinikal keatas produk ekstrak Commiphora Mukul. Keputusan menunjukkan satu pergerakan yang unik dan pertambahbaikan dalam analisis. Produk ini tidak menukar saiz payudara secara kekal, tetapi merangsang sel lemak menghasilkan timbunan lemak sebanyak 2cm-4cm lebih daripada saiz biasa. Ia juga menggalakkan sel untuk mempelbagaikan saiz.

Sebagai produk yang berasaskan herba dari ‘alam semulajadi, ia boleh digunakan oleh wanita dari semua peringkat usia, kerana ia tidak bertindak memberi tindak balas hormon kepada kulit, tetapi ia mengumpulkan lemak. Walaubagaimanapun tindak balas adalah berbeza bergantung kepada tindakbalas tubuh badan seseorang.
Kesimpulannya ia adalah pilihan yang tepat bagi yang ingin mendapatkan kesan tanpa pembedahan.

Commiphora Mukul Dan Minyak Kelapa Dara
Untuk Menyertai Bio-Asli Klik DISINI!
*Pendaftaran adalah percuma

0 comments:

Most View Video:Guru Parah,Pelajar Cedera Disimbah Asid